Київ, Лейпцизька, 16      (044) 5855516

  • Одеса, Маразлiївська,1/20      (067) 6943145

Кредитний фахівець задає питання, на яке я не хочу відповідати

Кредитні фахівці виконують дуже важливу роль в процесі оформлення та погодження видачі коштів та можуть істотно вплинути на рішення, так як після заповнення всіх даних вони діляться особистою думкою про клієнта. Якщо Ви не відповісте на поставлені запитання, то кредит не узгодять.

Кілька порад, які допоможуть отримати позитивне рішення:

- Відповідайте на питання менеджера швидко та без роздумів;

- Кажіть правду про усі позики та платежі по ним, історія перевіряється в УБКІ;

- Перш ніж розпочати заповнення анкети, уточніть всю інформацію з місця роботи: точну назву компанії, код ЄДРПОУ (єдиний державний реєстр підприємств та організацій України), юридичну адресу, телефон бухгалтерії, Вашу посаду, стаж;

- Заздалегідь з'ясуйте хто з рідних, колег або друзів готовий стати Вашою контактною особою, уточніть, коли вони зможуть відповісти на дзвінок;

- Спілкуйтеся з фахівцями ввічливо. Гарне враження від спілкування має важливе значення. Не сперечайтеся та не доводьте свою точку зору, не вступайте в конфліктні відносини. Це автоматично призведе до відмови з неможливістю подати заявку в нашій компанії повторно.

Якщо все ж у Вас негативна кредитна історія, через яку відмовляють у видачі, то можете подати заявку на кредит під заставу авто.